Petar Grašo, koncert Arena Zagreb #20godina










Pozdrav svima! Danas vam pričam kako mi je bilo na koncertu Petra Graše u Areni Zagreb. Jedan od najvećih koncerata u njegovoj karijeri se održao 25.11.2017. u Areni Zagreb povodom 20 godina karijere. Uspio ju je napuniti do posljednjeg mjesta. Koncert je organiziran u suradnji sa Narodnim radijem.

Ovo mi je bio 1. put da idem u Arenu i znala sam da će biti prekrasno, ali toliko dobro... jednostavno nisam mogla vjerovati! Gledala sam na internetu videe sa njegovog koncerta iz Spaladium arene. Grašo je govorio kako će biti veliki spektakl i uistinu je opravdao svoje riječi.



Koncert je započeo izlaskom Doris Pinčić Rogoznice i Nives Čanović na pozornicu, a nakon njih je izašla cijela ekipa Narodnog sa tortom i uslikali su veliki selfie što možete vidjeti u nastavku.












Nakon njih izlazi Petar Grašo sa pjesmom "Šporke riči"! Super je bilo što sam imala Fan pit ulaznicu i bila sam uz samu pozornicu.







Atmosfera je cijelo vrijeme bila odlična! 3 sata smo uživali uz popularne hitove poput: "Ko nam brani", "92.", "Utorak", "Nisam više ja sa njon", "Uvik isti", ""... Svih 18 000 ljudi pjevalo je u glas od prve do zadnje minute.





Koncert su dodatno uveličali Tonči Huljić i Danijela Martinović.



Tijekom izvedbe pjesme "Moje zlato" po nama su počele padati prekrasne zlatne konfete izrezane u obliku zvjezdica.



Na koncertu mi se najviše svidjelo to što su padale zlatne konfete, crvene trakice, baloni i na kraju prskalice i sve to je bilo usklađeno sa ritmom pjesme. 



Petar Grašo se meni oduvijek sviđao kao izvođač, pjevač itd., ali nakon ovoga koncerta mi je samo još više porastao u očima! Želim mu još puno odličnih pjesama kao i do sada.






"A svi smo ovdje samo radi jednoga cilja, ne mene, ne ove Arene nego glazbe i pjesme", rekao je Petar, a tako je uistinu i bilo. Sve je bilo prekrasno usklađeno i u cijeloj Areni se osjećala toplina kao da oduvijek poznajem te ljude.









Najdraže pjesme mi je teško za izdvojiti, ali to su : "Nevista" i "92.". Na tako dobrom koncertu ne pamtim kada sam bila. Svaka čast! Mnoge poznate osobe su također posjetile koncert, a to su: Goran Ivanišević, Jurica Pađen, Jacques Houdek, Milan Bandić, Ivan Šarić....














Pokušala sam vam nekako opisati kakav smo ugođaj imali iako sam i dalje u šoku koliko je dobro bilo. Ne mogu reći da sam bez teksta (jer sam ovdje uspjela prikazati kako je bilo), ali na neki način jesam. Dio prihoda od ulaznica je doniran Udruženju Djeca prva. Prvom prilikom ću doći na još Petrovih koncerata!




























INSTAGRAM: https://www.instagram.com/onlymaja1/?hl=hr
MAIL: beautycorner2111@gmail.com

*This post is not sponsored!*

Maja Poljarević

Nema komentara:

Objavi komentar

SUBSCRIBE